Garance nejnižší ceny

Jako výrobce nabízíme nejlepší možné ceny na trhu.

Pokud přesto najdete výrobek, který je u nás dražší, ozvěte se nám. Pokud nám to umožní naše možnosti, cenu dorovnáme.

Na co se garance nejnižší ceny vztahuje


Garance se týká online konkurence v ČR.

Garance se vztahuje na výrobky které mají u sebe tuto garanci označenou.

Garance se vztahuje na základní cenu, která není již snížena slevovou akcí.

Jak si zajisti výhodnější nabídku


Klikněte na odkaz garance nejnižší ceny u vybraného výrobku.

Vyplňte formulář s funkčním odkazem na nabídku konkurence.

Náš obchodní zástupce vše posoudí a bude vás kontaktovat do 2 pracovních dní s naší nabídku.

Podmínky a dotazy

Co znamená garance nejnižší ceny?

  • Garancí nejnižší ceny se rozumí nabídka konkrétního výrobku za shodnou nebo nižší cenu v porovnání k ceně produktu u definované konkurence. Pokud zákazník prostřednictvím formuláře Garance nejnižší ceny upozorní na skutečnost, že konkrétní produkt relevantní konkurent nabízí za nižší eshopovou cenu, než je eshopová cena na eshop.litobal.cz, a to za splnění podmínek garance, cenu dorovnáme. Výjimku představují situace, kdy nám tento postup neumožňuje platná právní úprava, např. předpisy v oblasti hospodářské soutěže. Tehdy nabídneme zákazníkovi dorovnání ceny až na nejnižší možnou úroveň odpovídající nákladové ceně.
  • Garance nejnižší ceny se vztahuje na zboží prodávané společností Litobal s.r.o, které je v okamžiku uplatnění označeno štítkem „Garance nejnižší ceny“.
  • Eshopová cena na eshop.litobal.cz a eshopová cena u relevantní konkurence se porovnávají včetně DPH, bez nákladů na dopravu a jiných doprovodných nákladů.
  • Rozhodným okamžikem pro určení výchozích cen pro posouzení Garance je okamžik, kdy formulář kontroluje pracovník zákaznické péče (obvykle během jednoho, až dvou pracovních dnů po odeslání formuláře zákazníkem).
  • Program Garance nejnižší ceny je v platnosti od 16.9.2025 do 31. 12. 2025.
  • Litobal si vyhrazuje právo nabídku produktů v programu nebo program garance nejnižší ceny kdykoliv změnit nebo ukončit, tím však nebudou dotčeny již zaslané formuláře s upozorněním na nižší cenu relevantní konkurence.
  • Pokud u zboží prodávaného společností Litobal s.r.o. lze uplatnit plošný slevový kód, tak se pro účely Garance nejnižší ceny za cenu zboží považuje ta cena, kterou zákazník získá po aplikaci slevového kódu.
  • V případě zákazníků, kteří mají od Litobalu poskytnutý speciální ceník (typicky se jedná o zařazení do obchodní skupiny), není poskytována Garance z eshopové ceny, ale z tohoto speciálního ceníku.
  • Aby zákazník mohl uplatnit Garanci nejnižší ceny, musí mít na našem e-shopu vytvořenou registraci.

Na co se garance nejnižší ceny nevztahuje?

  • Pokud relevantní konkurence a zároveň i eshop.litobal.cz poskytuje na produkt slevový kód, uplatní se Garance nejnižší ceny pouze na cenu produktu po využití slevového kódu.
  • Program Garance nejnižší ceny se neuplatní, pokud zvolený produkt na eshop.litobal.cz a nebo u relevantní konkurence není skladem a není možné ho objednat.
  • Garanci nejnižší ceny je možné využít pouze před nákupem produktu. Na žádosti o uplatnění garance po nákupu zpětně se tento program nevztahuje.
  • Garance na nejnižší cenu ne nevztahuje na výrobky na zakázku, které jsou dostupné pro konkrétní registrované zákazníky.

Jaké jsou nejčastější důvody odmítnutí poptávky?

  • Nefunkční odkaz na konkurenční nabídku.
  • Odkaz na nabídku v cenovém srovnávači.
  • Odkaz na jiný typ či model výrobku.
  • Odkaz k prodejci mimo ČR.
  • Zboží v konkurenční nabídce není dostupné skladem.
  • Zboží u relevantní konkurence je za nižší cenu nabízeno pouze v omezeném množství nebo po omezenou dobu.
  • Cena v konkurenční nabídce je nepřiměřeně nízká (např. se jedná o zboží použité či zboží, které není určeno pro český trh).
  • Zboží není za uvedenou cenu dostupné všem zákazníkům, ale pouze v rámci věrnostního nebo jiného zákaznického programu.
  • Zboží u konkurence je nabízeno za cenu nižší, než jsou naše náklady na pořízení zboží. V takovém případě nám snížit cenu nedovoluje zákon.

Jak proběhne snížení ceny po uplatnění garance nejnižší ceny?

  • Pracovník obchodního oddělení Vás na základě odeslání vyplněného formuláře do 2 pracovních dnů kontaktuje s unikátním slevovým kódem na daný produkt s platností 24 hodin. Tento kód uplatníte v košíku přímo při nákupu. Slevové kódy není možné sčítat a na daný produkt lze uplatnit vždy pouze jeden slevový kód. Slevový kód není možné směnit za peníze.
  • Pokud Vaší poptávce nedokážeme z jakéhokoli důvodu vyhovět, vždy Vás o této skutečnosti informujeme.

Máte další dotazy?

Neváhejte se na nás obrátit buď přes poptávkový formulář přímo u výrobku, emailem eshop@litobal.cz nebo telefonicky +420 568 423 783